Orkla Health podpisała umowę przejęcia marki Colon-C

Orkla Health Sp. z o.o. podpisała i zrealizowała umowę przejęcia marki Colon-C poprzez nabycie aktywów. Przejęcie to wzmocni pozycję rynkową firmy Orkla Health w szybko rozwijającej się kategorii produktów regulujących pracę układu trawiennego.

Colon-C to wiodąca marka środków na zaparcia i lider segmentu produktów błonnikowych w Polsce. Poprzez przejęcie marki Colon-C, grupa kapitałowa Orkla poszerzy swoją ofertę środków regulujących pracę układu trawiennego, która obecnie zawiera produkty marek Husk oraz Samarin.

“Przejęcie marki Colon-C jest strategicznie ważnym posunięciem dla wzmocnienia pozycji Orkla Health w tej rozwijającej się kategorii. Polska to rynek priorytetowy dla firmy Orkla Health, dlatego zidentyfikowaliśmy potencjalne możliwości osiągania dodatkowych korzyści wynikających zarówno ze zwiększenia sprzedaży oraz z synergii kosztów. Biorąc pod uwagę sprzedaż w aptekach na poziomie prawie 75%, przejęcie marki Colon-C wzmocni obecność Orkla Health w tym kanale dystrybucji”, powiedział Henning Søgaard, prezes zarządu Orkla Health Group.

W 2015 roku marka Colon-C wygenerowała obroty w wysokości 14,6 miliona złotych. Konsumenci doceniają produkty za ich skuteczność, dlatego Colon-C to uznana marka handlowa z ciągle rosnącym potencjałem, również poza polskim rynkiem .

Konsolidacja marki następuje z dniem 1 października 2016 r..

colony-scena-zbiorcza-colonow-6-wyciete-2